Handle trygt på elfcosmetics.no
Frakt fra 50 kr
Kjapp levering - 3-5 hverdager
0
0

FAQ

Her på siden kan du finne svar på vanlige spørsmål. Hvis ikke du kan finne svaret der, så er du naturligvis mer enn velkommen til å kontakte oss.

Bestilling og betaling

Her finner du de vanligste spørsmålene som oppstår når man skal bestille et produkt på nettbutikken.

Du finner også svar på alt om betaling og betalingsmuligheter i nettbutikken.

  • Hvilke betalingsmuligheter har jeg?

    Du kan betale med de fleste betalingskort, bl.a.  Visa, MasterCard, American Express.

  • Hvordan sjekker jeg ordrestatus?

    For å sjekke at ordren din er sendt logger du deg bare inn på brukerkontoen din. Der finner du også sporingsnummeret når ordren er sendt, slik at du kan følge pakkens reise. Du får tilsendt bekreftelse på e-post så snart pakken er sendt fra lageret vårt. Her finner du også et sporings-ID, som du bruker til å følge pakken.

  • Hvordan søker jeg etter et spesielt e.l.f.-produkt?

    Øverst på siden finner du søkefunksjonen – her kan du taste inn produktet du søker etter. Ellers kan du bla gjennom produktkategoriene våre, vet å velge akkurat den produkttypen du leter etter.

    Du kan også bruke sorteringsmuligheten vår til å organisere resultatene etter pris og popularitet. Det gjør det enklere for deg å rangere produktene som du ønsker – og velge det produktet du ønsker å kjøpe.

  • Hvordan får jeg informasjon om tilbud fra e.l.f. Cosmetics?

    Hvis du alltid vil holde deg orientert om våre nyheter, tilbud og mye mer, så er nyhetsbrevet vårt et godt sted å starte. Meld deg på nederst på forsiden vår.

  • Hvor lang er leveringsfristen?

    Fra du mottar bekreftelse på e-post om at pakken din er sendt fra lageret vårt, går det som regel 1-4 virkedager før du mottar pakken

  • Kan jeg benytte ekspresslevering?

    Ja – via GLS har du mulighet til å bestille ekspresslevering av pakken. Se prisene og betingelsene under ekspresslevering når du velger forsendelse.

    Velger du ekspresslevering, kan du få pakken levert i løpet av 1 dag.

Levering og retur

Har du spørsmål om leveringen av produktene du har bestilt, eller vil du vite mer om leveringsmulighetene?

Har du angret et kjøp, mangler det noe i bestillingen din, eller ble et produkt skadet under frakt?

Da finner du kanskje svaret nedenfor. Hvis ikke, hjelper vi deg naturligvis videre.

  • Hvor er pakken min?

    Når du mottar en e-post med bekreftelse på at vi har sendt pakken din, mottar du samtidig en lenke til Track & Trace. Her kan du følge pakken din, og se hvor langt den har kommet.

  • Hva er vår returpolitikk?

    Du kan lese alt om retur ved å klikke her.

  • Må jeg selv betale for å sende pakken i retur?

    Ja, du er selv ansvarlig for omkostningene ved returnering.

    Hvis det dreier seg om en reklamasjon, refunderer vi rimelige returomkostninger, forutsatt at reklamasjonen er berettiget. Hvis du har mottatt et skadet produkt, så kontakt oss per e-post eller telefon.

  • Hvordan får jeg gratis frakt?

    Du får fri frakt hvis du kjøper e.l.f.-produkter for mer enn 289 kr.

  • Når kan du ikke sende produktet i retur?

    Når du bryter forseglingen på varer som av helse- eller hygienemessige årsaker ikke kan returneres. Vennligst les våre vilkår og betingelser – klikk her

  • Hvordan retter eller annullerer jeg ordren?

    Hvis du har skrevet inn feil leveringsadresse eller du ønsker å utføre andre rettelser, så kontakt vår kundeservice snarest mulig på info@elfcosmetics.dk – eller ring til oss på tlf. +45 70 72 46 00

  • Hva gjør jeg hvis det mangler noe i leveringen eller hvis produktet er skadet?

    Ta kontakt med oss på tlf. +45 70 27 46 00 – eller send en e-post til info@elfcosmetics.dk. Du må oppgi ordrenummeret ditt og hvilket produkt du ikke har mottatt. Manglende produkter i ordren din sendes samme dag (før kl. 15), forutsatt at de er på lager og at det ikke er utstedt tilbakebetaling til deg. Produkter som har blitt skadet under levering vil naturligvis returneres fullt. Sørg for å kontakte oss raskest mulig, og senest i løpet av 90 dager, ellers frafaller muligheten til refusjon

  • Hva gjør jeg hvis jeg har angitt feil leveringsadresse?

    Ta kontakt med vår kundeservice på info@elfcosmetics.dk. Pass på å gi oss den riktige adressen her i denne e-posten. Hvis pakken din enda ikke er sendt ut, retter vi med glede adressen. Vi kan likevel ikke holdes ansvarlige hvis du har angitt feil adresse og pakken allerede er sendt ut.

Produktinformasjon

Her finner du svar på alle spørsmål om våre produkter og deres innhold.

  • Er e.l.f.-produktene allergivennlige – og hvor kan jeg se produktinnhold?

    Under hvert produkt finner du en beskrivelse av produktinnholdet (på engelsk). Hvis du fortsatt er i tvil om innhold eller allergi, så send oss en e-post på info@elfcosmetics.dk så skal vi hjelpe deg videre.

  • Testes e.l.f.-produkter på dyr?

    NEI! Hos e.l.f. Cosmetics tester vi ikke produktene våre på dyr, og vi tar stor avstand fra slik praksis.

    Våre produkter inneholder ikke animalske ingredienser. Bivoks er erstattet med syntetisk bivoks og lanolin er erstattet av Bis-Diglyceryl Polyacyladinpale-2.

    I USA støtter e.l.f. Cosmetics arbeidet mot misbrukt av dyr, blant annet gjennom HSUS, samt som partner med PETA i prosjektet «Caring Consumer Project» i USA.

  • Hvor kan jeg kjøpe e.l.f. Cosmetics i butikken?

    Elf kan kjøpes hos VITA Exclusive, utvalgte VITA Classic og på vita.no. Merk at tilbud og sortiment kan variere fra nettbutikken.

Min konto

Her finner du svar på spørsmål om oppretting av bruker i nettbutikken, kjøp uten bruker og mye mer.

  • Hvordan oppretter jeg konto?

    Du kan på et hvilket som helst tidspunkt opprette en bruker på elfcosmetics.dk/opret-bruger (sett inn link).

    Vi har valgt å ikke tvinge deg til å ha brukerprofil på nettbutikken vår, men det vil gjøre det mye lettere å foreta innkjøp i nettbutikken, slik at du slipper å taste inn alle leveringsopplysningene osv. gang på gang. Det er helt opp til deg. Hvis du har ytterligere spørsmål til opprettingen av en brukerkonto, så skriv gjerne til oss på info@elfcosmetics.dk

  • Hvordan sletter jeg kontoen min?

    Hvis du ønsker å slettes som bruker, trenger du bare å logge på profilen din. Du kan logge inn her

     

    Nederst på profilsiden kan du naturligvis slette kontoen, hvis du ønsker det. Men det håper vi jo selvsagt ikke.

Klager

  • Hvordan klager jeg?

    Hvis du ønsker å klage på kjøpet ditt, skal du rette henvendelsen til info@elfcosmetics.dk.

     

X
X

Få vårt nyhetsbrev og bli den første til å finne ut om nye produkter og spesialtilbud